Plan pracy Samorządu na rok szkolny
2019/2020
Lp.
|
Zadania statutowe
|
Sposób realizacji
|
Termin
|
Odpowiedzialni
|
1.
|
Prawo do zapoznania się z programem
nauczania, z jego treścią celem i stawianymi wymaganiami.
|
Zapoznanie się ze szkolnym zestawem programów
nauczania oraz wewnątrzszkolnym systemem oceniania.
|
5.09.2019
|
Samorząd Uczniowski
|
2.
|
Prawo do jawnej i umotywowanej oceny
postępów w nauce i zachowaniu.
|
Dostęp do ocen w e- dzienniku dla
każdego ucznia.
|
Cały rok szkolny
|
|
5.
|
Prawo do organizowania działalności
kulturalnej, oświatowej, oraz rozrywkowej zgodnie z własnymi potrzebami i
możliwościami organizacyjnymi, w porozumieniu z Dyrektorem.
|
-Konkursy: dzień Pluszowego Misia,
Stroik/ozdoba bożonarodzeniowa;
Stroik/ozdoba wielkanocna/ inne wg. Potrzeb
-Akcje charytatywne
-organizacja poczty walentynkowej
-organizacja dyskotek
|
Wg tabeli
|
Wg tabeli
|
Wrzesień
|
||||
Lp.
|
Zadanie
|
Odpowiedzialni
|
Cele
|
Procedury osiągania celów
|
1.
|
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego.
|
Klasy wraz z wychowawcami.
|
– rozpoczęcie roku szkolnego
zapoznanie się z wychowawcami klas,
– poznanie planu lekcji, – przywitanie klas pierwszych i przyjęcie ich w poczet uczniów, |
1. Rozpoczęcie roku szkolnego na placu
szkolnym.
2. Spotkanie z wychowawcą w sali lekcyjnej. |
2.
|
Wybory do samorządu szkolnego.
|
Opiekun Samorządu Szkolnego
|
-wybór nowego SU,
-rozwijanie samorządności uczniów, -wpajanie zasad demokracji, -współodpowiedzialność za życie szkoły |
1. Kampania przedwyborcza kandydatów.
2. Debata przedwyborcza kandydatów. 3. Przeprowadzenie wyborów: -powołanie komisji wyborczej; -przygotowanie kart do głosowania, -wrzucenie kart do urny, -przeliczenie głosów i ogłoszenie zwycięzców. |
3.
|
Zebranie Samorządu szkolnego.
Opracowanie Planu Pracy SU. |
Opiekun SU, SU
|
-rozwijanie samorządności uczniów,
– kształtowanie odpowiedzialności za powierzone zadania, |
1. Burza mózgów – propozycje do planu
pracy samorządu.
2. Opracowanie planu pracy samorządu. 3. Przydzielenie zadań. 4. Określenie zakresu obowiązków. |
4.
|
Obchody Dnia Chłopca.
|
uczniowie
|
– integracja uczniów
– wspólna zabawa |
1 Klasowe obchody Dnia Chłopca.
2.Dyskoteka szkolna – kl. 6-8
3. Sprzedaż babeczek i ciasta z
okazji Dnia Chłopaka
|
Październik
|
||||
Lp.
|
Zadanie
|
Odpowiedzialni
|
Cele
|
Procedury osiągania celów
|
1.
|
Współorganizacja DEN.
|
SU, opiekun SU,
|
-okazywanie wdzięczności i szacunku
pracownikom szkoły,
|
1. Przygotowanie życzeń od SU. 2. Przygotowanie i rozdanie upominków dla nauczycieli i obsługi szkoły. |
2.
|
Zbiórka zniczy
|
SU, opiekun SU,
|
-okazywanie szacunku zmarłym (w tym
zmarłym pracownikom szkoły),
|
1. Zbiórka zniczy
2. Wyjście na miejscowy cmentarz,
zapalenie zniczy pod pomnikiem zamordowanych orz na mogiłach zmarłych
pracowników szkoły
|
Listopad
|
||||
Lp.
|
Zadanie
|
Odpowiedzialni
|
Cele
|
Procedury osiągania celów
|
1.
|
Obchody Dnia Niepodległości
|
SU, opiekun SU
|
-uroczyste obchody święta narodowego
|
1. Przygotowanie gazetek na
korytarzach.
2. Udział pocztu sztandarowego w uroczystości |
2.
|
Konkurs – Dzień Pluszowego Misia
|
SU, opiekun SU
|
wspólna zabawa, integracja uczniów
|
1.Ogłoszenie konkursu
2. Przeliczenie zebranych przez klasy
misiów
3. Ogłoszenie zwycięskich klas
|
3.
|
Dzień Życzliwości
|
SU, opiekun SU
|
wspólna zabawa, integracja uczniów
|
1. Przygotowanie „zrywek” z animacjami i rozwieszenie
ich na terenie szkoły
|
Grudzień
|
||||
Lp.
|
Zadanie
|
Odpowiedzialni
|
Cele
|
Procedury osiągania celów
|
1.
|
Konkurs – kartka/ozdoba
Bożonarodzeniowa
|
SU, opiekun SU
|
– wspólna zabawa, integracja uczniów
-rozwijanie talentów
|
1. Przygotowanie regulaminu konkursu
2. Przeprowadzenie głosowania na
najlepsze prace
3. Wyłonienie zwycięzców
4. Przygotowanie i rozdanie nagród
|
2.
|
Kiermasz Bożonarodzeniowy
|
SU, opiekun SU
|
-pokazanie się w społeczności lokalnej
-prezentacja prac pokonkursowych
|
1.Przygotowanie prac
2.Udział w kiermaszu
|
3.
|
Mikołajki
|
SU, opiekun SU
|
– wspólna zabawa, integracja uczniów
|
5. Przygotowanie zabawy „Czapki Mikołaja”
|
4.
|
Akcja „Góra grosza”
|
SU, opiekun SU
|
– wpajanie idei wolontariatu
|
1. Zapisanie szkoły do akcji.
2. Rozwieszenie plakatów, promujących akcję. 3. Zebranie i wysłanie pieniędzy. |
Styczeń
|
||||
Lp.
|
Zadanie
|
Odpowiedzialni
|
Cele
|
Procedury osiągania celów
|
1.
|
Zabawa karnawałowa
|
SU, opiekun SU
|
– wspólna zabawa, integracja
|
1. Zorganizowanie zabawy karnawałowej.
2. Przygotowanie i rozwieszenie plakatów. |
Luty
|
||||
Lp.
|
Zadanie
|
Odpowiedzialni
|
Cele
|
Procedury osiągania celów
|
1.
|
Poczta walentynkowa
|
SU, opiekun SU
|
– okazywanie sobie życzliwości
|
1. Zorganizowanie poczty
walentynkowej.
2. Rozdanie walentynek. |
Marzec
|
||||
Lp.
|
Zadanie
|
Odpowiedzialni
|
Cele
|
Procedury osiągania celów
|
1.
|
Pierwszy Dzień Wiosny
|
SU, opiekun SU, nauczyciele, wszyscy
uczniowie
|
– integracja, dobra zabawa
|
1. Przygotowanie występów
2. Występy |
2.
|
Dzień Kobiet – wybory Miss
|
SU, opiekun SU
|
– integracja, dobra zabawa
|
1. Zorganizowanie wyborów Miss klasy.
2. Wybory Miss szkoły. 3. Przeprowadzenie głosowania. |
Kwiecień
|
||||
Lp.
|
Zadanie
|
Odpowiedzialni
|
Cele
|
Procedury osiągania celów
|
1.
|
Konkurs- ozdoba/stroik wielkanocny
|
SU, opiekunki SU
|
– integracja, dobra zabawa
|
1. Przygotowanie regulaminu konkursu
2. Przeprowadzenie głosowania na
najlepsze prace
3. Wyłonienie zwycięzców
4. Przygotowanie i rozdanie nagród
|
2.
|
Kiermasz Wielkanocny
|
SU, opiekunki SU
|
pokazanie się w społeczności lokalnej
-prezentacja prac pokonkursowych
|
1. Przygotowanie prac
2.Udział w kiermaszu
|
Maj
|
||||
Lp.
|
Zadanie
|
Odpowiedzialni
|
Cele
|
Procedury osiągania celów
|
1.
|
Święto Obchody Dnia 3 Maja
|
SU, opiekunki SU
|
– uroczyste obchody święta narodowego
|
1.Udział Pocztu Sztandarowego w
obchodach Dnia 3 Maja
2. Przygotowanie gazetki okolicznościowej
|
Czerwiec
|
||||
Lp.
|
Zadanie
|
Odpowiedzialni
|
Cele
|
Procedury osiągania celów
|
1.
|
Pomoc w organizacji Dnia Dziecka
|
SU, opiekun SU
|
– integracja
|
Przeprowadzenie gry terenowej.
|
2.
|
Podsumowanie pracy SU
|
SU, opiekun SU
|
– ewaluacja działań
|
Spotkanie podsumowujące.
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz